Relatiemanager Administratie

ABOUT
THE JOB
Bij Excellent Finance doen wij net even een stapje extra voor onze klanten omdat we gaan voor een 9+ ervaring! Ondernemers inspireren jou, je begrijpt hun uitdagingen en weet hoe belangrijk een overzichtelijke administratie is voor rust en succes. Met jouw initiatief en betrokkenheid ondersteun je ondernemers op administratief gebied, zodat zij zich volledig kunnen richten op waar ze goed in zijn: ondernemen. De meeste administratieve processen, zoals het boeken van facturen, het controleren van de maand- en jaarstukken en het indienen van btw-aangiftes, hebben wij inmiddels grotendeels geautomatiseerd. Onze klanten vertrouwen die werkzaamheden met een gerust hart aan Excellent Finance toe. Zo creëren wij Financiële rust voor onze klanten.
Zo draag jij bij aan wat wij het belangrijkst vinden: financiële rust en vrijheid voor onze klanten.

YOUR
GOAL
Je komt terecht in een dynamische werkomgeving waar geen uur van de dag hetzelfde is. In deze rol zorg je ervoor dat administraties soepel lopen en klanten zich volledig kunnen richten op hun onderneming.
Wat je zoal doet:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze (zakelijke) klanten en beantwoordt inkomende e-mails, telefoontjes en WhatsAppberichten.
Je vraagt inkoop- en verkoopfacturen op bij klanten, rekening houdend met hun communicatievoorkeur.
Je richt administraties van nieuwe klanten in, in onze boekhoudsoftware (Yuki) en legt op een duidelijke manier uit hoe het pakket en de app werken.
Je controleert en corrigeert automatische boekingen van binnengekomen facturen en bankmutaties in de administraties.
-
Je houdt dossiers en contracten op orde, zodat alles netjes en actueel blijft.
Er zijn volop doorgroeimogelijkheden: denk aan het doen van particuliere belastingaangiftes, btw-aangiftes of het samenstellen van jaarrekeningen.
YOUR
NEW TEAM?!

Mariëlle
Controller
Adviseur Boekhouding

David
Adviseur Boekhouding
Adviseur Belastingen

Samara
Relatiemanager

Relatiemanager
ABOUT
YOU
Je bent onze manof vrouw wanneer je:
Beschikt over MBO+ werk- en denkniveau;
32 tot 40 uur per week beschikbaar bent;
Relevante werkervaring hebt in de financiële dienstverlening of binnen een boekhoud-/administratieve omgeving;
Bekend bent met systemen zoals Teams, Yuki, Fiscaal Gemak en Elements (Eblinqx) – kennis hiervan is een pré;
Bereid bent je kennis verder uit te breiden via (verplichte) opleidingen en cursussen;
Beschikt over sterke communicatieve vaardigheden, zelfstandig kunt werken en houdt van aanpakken;
Waarde hecht aan relatiebeheer en kwaliteitgericht werken;
Flexibel, geduldig en leergierig bent;
Ingewikkelde materie kunt vertalen naar duidelijke, begrijpelijke taal voor klanten;
Begrijpt dat het voorkomen van fouten slimmer en efficiënter is dan herstellen;
Stressbestendig bent – deadlines leiden bij jou tot daadkracht, niet tot paniek;
Als echte doorzetter goede prioriteiten weet te stellen en je tijd effectief indeelt;
Een uitstekende beheersing hebt van de Nederlandse en Engelse taal, in woord én geschrift;
(Bijna) Altijd met het goede been uit bed stapt en plezier haalt uit samenwerken met collega’s en klanten.
Ontdek een dynamische werkomgeving waar werkplezier voorop staat!
Werk samen met een tof team dat je helpt groeien, zowel professioneel als persoonlijk.
OUR
OFFER
Werken bij Excellent Finance heeft zo zijn voordelen.
Je kunt rekenen op een goede pensioenbijdrage, een reis- en studiekostenvergoeding, aantrekkelijke kortingen op financiële producten, een flexibele werkplek, gezellige borrels en teamuitjes, én volop doorgroeimogelijkheden. Daarnaast investeren we graag in jouw werkplezier én balans: je krijgt bij ons een onbeperkt aantal vakantiedagen (ja, echt!) en specifiek voor deze functie bieden we:
Een salaris tussen de
€ 2.300,- en € 3.600,-
afhankelijk van ervaring en behaalde diploma’s.
JOIN OUR TEAM
Kom jij ons team versterken? Dan leren wij je graag kennen!












